fredag den 8. juli 2011

True Blue..


TRUE BLUE
Nu når det er sommer & sol.. okay, solen gemmer sig lidt lige nu.. men jeg har tiltro til, den snart kommer frem igen. Any Way.. sommer.. det var det vi kom fra : )
Synes godt man må skeje lidt ud og få lidt farve på øjnene. Denne gang har jeg leget lidt med de blå toner.

Først har jeg lagt en High Tech Lighter i farven 'Platina' i et tynt lag på hele låget. HTL er et cremet all round produkt, det kan bruges som base for at gøre dine skygger mere intense & holdbare. 
Jeg har lagt eyelineren 'Go Wild' hele vejen rundt om øjet.
Derefter har jeg lagt den champange fravede skygge 'Charity' i øjenkrogen & under brynet.
De 2 blålige skygger 'Fade' & Deep Blue' er blandet på den bevægelige del af låget.
Dvs. fra vipperne op til globelinien.
Den blå farve er tonet lidt ud i siden for at gøre øjet lidt mere aflangt.
De blå skygger er også lagt på lineren under øjet, for at få det hele til at hænge sammen.

Alle produkterne er fra Make Up Store.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...