tirsdag den 20. september 2011

An oldie but goldie..


Det har virkelig stået sløjt til med at få nydt solen (når den endelig var fremme) denne sommer.. Så nu har jeg været et smut i det lokale supermarkede og investeret i denne "oldie but goldie" Dove summer glow. Jeg har intet imod at være bleg om vinteren, tværtimod ! Jeg dyrker det blege porcelæn look i stor stil, og gir den gerne et ekstra spark med mineralpudder med perlemor så man bilver rigtig dukke fin :) Men nu er det jo ikke vinter endnu.. og jeg synes det ser lidt små kedeligt ud og være sådan lidt halv bleg. Jeg dyrker stort set aldrig solarie (max 3 gange på et år) da jeg er ret kræft (& rynke!) forskrækket.
Så må man jo ty til selvbruner, og jeg synes Dove Summer Glow er den bedste. Den trænger godt ind i huden så man behøver ikke at stå og luft tørre flere timer på badeværelset. Og så er prisen go !
 Jeg bruger den der hedder 'fair to normal skin' og jeg er virkelig glad for den. Den giver så diskret farve, at man mest bare ser sund ud :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...