tirsdag den 4. oktober 2011

STEPPINGUPMYGAME



Det er efterår og man må instille sig på vejret bliver trist.. så skønhedsrutinen får et ekstra spark, så jeg ikke også ser sådan ud.. Trist altså..

Face peel bliver brugt hver anden dag, det passer med jeg lige kan nå at fordele den rundt i ansigtet og ned af halsen, mens balsamen får lov at sidde i håret og virke. 1-2 gange om ugen bruger jeg mud mask, og så er jeg begyndt at bruge håndcrem igen, hvilket er noget jeg ellers altid glemmer.. Nu er den kommet ned i min (overfyldte) håndtaske, så jeg har endnu en ting jeg kan give mig til i toget.

Ellers er jeg begyndt at træne igen, minimum 2 gange om ugen. I teorien ville jeg gerne træne mere, men det fungere ikke rigtig med min til tider ret travle hverdag.. Ja det er jo et prioriterings spørgsmål.. Og jeg priotere altså også tid til rødvin & film på sofaen ret højt :) Og så indtager jeg store mængter spinat, gulerødder & tomater, der udover at være noget af en energi bombe også skulle have en positiv indvirkning på ens teint :)
Jeg sørger også for at få brugt Dove Summer Glow én gang eller to om ugen, den hjælper også på at få en healthy glow :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...