onsdag den 15. februar 2012

KEEP CALM AND HAVE A CUPCAKE






Foto : Emilie Delance


Forleden havde jeg inviteret mine søde veninder til afternoon tea <3

De fleste piger holder op med at lege teselskab når de starter i skole, but not me ! 
Det er ikke bare det at jeg elsker te ( jeg drikker flere kander om dagen ) jeg elsker alt omkring te,
 og i særdeleshed teselskaber. 
Mine reoler er fyldt med bøger om emnet, te, kager, borddækning, etikette - all things tea :)  

Aften før havde jeg arrangeret blomster og pyntet op. Formiddagen blev bruget på at bage og pynte kager, somthing I absolutely LOVE <3

Jeg er virkelig glad for så mange kunne komme, det er jo ikke nemt at samle så mange travle damer..
Vi endte med at være 15, og det er virkelig en inspirerene samling kvinder, jeg er så heldig at kunne kalde mine veninder.

Der var både den unge pige fra den katolske nonne skole, der er ved at starte karrieren hos Mærsk. 
Den kunstneriske pige fra Bryggen, stærkstrømsingenøren, den nygifte/nygravide/nyuddannede jurist, ernærings eksperten, en sprogofficer in spe, og en nyforlovet revisor.

For slet ikke at tale om - lægen, talepædagogen(der i virkeligheden nok ender på en scene et eller andet sted), Contract manageren, skønhedsklinik ejeren, mode dullen, stewardessen, and to wrap it all up - en brand manager/super blogger 

What a lovely day <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...