tirsdag den 20. marts 2012

Feeling Guilty...



Har været en slem slem pige den her weekend.. På alle tænkelige måder..
Impuls kontrol har aldrig været min stærke side, men de sidste par dage.. tsk tsk tsk..
First of all.. jeg havde fri 4 dage i træk. But did I go work out, NOPE - not once !

Tilgengæld har jeg gjort allemulige andre ting, jeg vidste jeg ville få dårlig samvittighed over.. :/
Og nej det er ikke fordi jeg er en af de piger der, skammer sig fordi "Åh nej, jeg har spist 2 vingummier OG en håndfuld M&M's...!" Den slags er jeg ualmindelig hurtig til at forgive and forget :)
Det er mere bare den manglene rygrad.. når man laver en aftale med sig selv, for så at bryde den 10min senere. Så kan jeg sku godt blive lidt træt af mig selv...

Beeing a big cry baby...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...