torsdag den 15. marts 2012

MY-ASS-IS-KILLING-ME!!!



Jeg har givet mig selv en BEAUTY CHALLENGE.

Den går i sin simpelhed ud på, at jeg de næste 2 måneder, skal sætte max ind på lækkerheds fronten.
Så jeg bliver THE BEDST I CAN BE, uden kirugisk hjælp vel at mærke.. :)

Det gælder både sundhed & skønhed. Det her er ikke noget med jeg synes jeg er for fed eller har dårlig selvtillid (jeg har ualmindelig god selvtillid, af en lille undermåler at være :)  )

Det handler bare om at gøre den lille ekstra indsats, at være god ved sig selv. Og her mener jeg ikke være god ved sig selv, som ved at spise en liter is og skylle med ned med kakaomælk..
Nej at give sin krop, hud, hår & sjæl det den virkelig har godt af !

Also it's about wanting to (keep) looking good naked ( - sagde jo jeg havde masser af selvtillid ; ) )

Det vil jeg opnå ved, at være lidt ekstra nazi med mine skønheds rutiner. Sætte ekstra ind på work out fronten, både i kvantitet og forhåbenlig også kvalitet. Men også ved lidt selvforkælelse, som diverse behandlinger hos Tine Alexandra, det er jo i den gode sags tjeneste :)

En af de små tiltag jeg har gjort på work out fronten er, at jeg har lavet en aftale med mig selv der skal overholdes hvermorgen ! Når jeg stå foran spejlet creamer mig ind fra top til tå, skal jeg lave LUNGES.

On that note kan jeg fortælle, at jeg har fundet ud af at min balance er helt af helvedes til.. Og at det kan mærkes der er er muskler i mine lår og mås der tydeligvis ikke er vant til at blive brugt 
- MY ASS IS KILLING ME !!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...