torsdag den 1. marts 2012

SUGAR-SUGAR!



Soft and smooth as a baby's bottom <3

Endelig lykkes det mig at komme ned forbi Tine, til en gang sugaring. 
And not a minute to soon ! Vi havde oprindelig aftalt en tid for over en månede siden, men der blev ved med at komme ting i vejen. Jeg måtte udskyde igen og igen... Så her har jeg rendt rundt og ikke kunne være mig selv bekendt - jeg har ikke barberet ben siden nytårsaften !!!! :/

Men nu lykkes det, og det var skøøøønt ! Eller.. altså det er skønt at have fået det ordnet ihvertfald.. Men det var nu overraskende smertefrit.
Et lille niv i ny og næ, no big deal :)

Tine starten med at rense huden af, og peele den let med en handske. Ganske behageligt.
Så finder hun sukkerstaset frem. Jeg fik et øjeblik følesen af, at være ved at blive lavet til en stor slikkepind :) Men den tanke blev jeg hurtigt "hevet" ud af, da jeg så vinter pelsen forsvinde. 
It's amazing ! Pist væk, og så hurtigt !?! Som sagt kun et lille niv now and again :)

Siden fik jeg smurt benene ind, og Tine har instrueret mig i hvad jeg må og ikke må.. No sweating ! Ej hvor ærgeligt hva' - Ingen træning idag :)
I guess I'll just have to sit and watch my nailpolish dry. Mabye read a magazin, and just relaxe <3 


Mere info om Tine's klinik HER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...