onsdag den 21. november 2012

Remvig Event @elfcosmetics








Ja.... det her billede bekræftiget mig i at lige så snart jeg finder en stor pose penge, skal jeg have fikset de kanin tænder........ 
 elf goodies
 Remvig herself :)
 Der tegnes & fortælles..

Foto : All is Fashion / Delance Fashion
Sidste uge var jeg ude og svinge pudderkvasten for elf, til et kunde event hos Butikken Remvig, på frederiksberg allé. Der var lækker mad fra FAMO (mums!) a really nice goodiebag, shopping til særpriser, mulighed for at vinde gaver, en veloplagt værtinde med et virkelig smukt navn - også kendt som Malsen, samt en masse andre lækre damer, jeg nævner i flæng ; Emilie , Jasmina ,Sidsel + Tanja & Mette fra Starklint PR.
Ja og så var der selvfølgelig mulighed for at blive smukkeseret hos mig, med alle elf's lækre produkter :)

2 kommentarer:

  1. hej super flot blog du har og rigtigt fine billeder! vi følger dig nu på bloglovin og det kunne være rigtigt fedt hvis du gad at kigge forbi hos os og måske blive det samme der? :-)
    www.garderobeskab.blogspot.dk
    xoxo Josefine og Sille :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak, jeg vil helt sikkert kigge forbi jeres blog :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...