fredag den 1. februar 2013

This and that



En lille opfyldning hos Lash Bar <3

Dang...... De smager af mere !

Kage på kontoret

Mine Søde små duller :)

Strike a pose !

Vivienne Westwood

it's a bling thing....


Ugen er blevet brugt på et hurtigt besøg hos Lash Bar, man ved jo aldrig hvornår man får brug for at sende et ordenligt 'Wink'
Der er blevet spist en hel del kage, på kontoret ! Et enkelt lille fashion week party, har også sneget sig ind (hos Euroman)
Og et enkelt show, Vivienne Westwood  - woop woop ! Selv om jeg må indrømme jeg mest bare stod og sendte Jesper Høvring lange blikke. Suk..... Jeg er så vild med den mand  :D Han er sååååå dygtig, hans kjoler er så fantastiske ! Og han er bare dejlig dejlig dejlig at se på... Ha ha.. jeg obsesser lidt (MEGET !)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...